I AM LISTENING TO
|
WAS ICH LIEBE
  • Englisch
  • Deutsch

Cleaning up the WordPress Feed (Validation)

23. Januar 2018








Cleaning up the WordPress Feed (Validation)

When using your main content feed to share posts via buffer or other services, it is crucial that your feed validates cleanly.

[Valid RSS]

There are always things in the generated WordPress content that can break your feed validation. Here some things to cleanup or alter your delivered feed content.

CONDITIONAL TAGS

is_feed()
Check for syndication request. This tag is not typically used by users; it is used internally by WordPress and is available for Plugin Developers.

Check for feed syndication in your themes functions.php

REMOVE IFRAMES

REMOVE / DISABLE COMMENTS

REMOVE RESPONSIVE IMAGES

The sizes attribute breaks feed validation, here how to clean it up.

INCLUDE PAGES IN POST FEED

ADJUST AMOUNT OF POSTS

LIMIT BY CATEGORY

 

Enjoy coding …




Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments



Alexander

Ich bin ein Full-Stack-Entwickler. Meine Expertise umfasst:

  • Server-, Netzwerk- und Hosting-Umgebungen
  • Datenmodellierung / Import / Export
  • Geschäftslogik
  • API Layer / Action Layer / MVC
  • Benutzeroberflächen
  • User Experience
  • Verständnis für Kundenwünsche und Geschäftsbedürfnisse

 

Ich liebe die Entwicklung, das Design und kenne mich auch mit Serverarchitekturen aus.  Ich würde mich nie vollständig fühlen, wenn einer der Bereiche fehlen würde.

Ich habe ein breites Interessengebiet, deshalb tauche ich ständig in neue Technologien ein und erweitere mein Wissen, wo immer es nötig ist. Die Technologien entwickeln sich schnell und ich genieße es, die neuesten Technologien zu nutzen.

Abgesehen davon bin ich ein friedliebender Kerl, der versucht, Leute um sich herum zu haben, die dasselbe denken.  Ich glaube wirklich an das Prinzip: "Wenn man jemandem hilft, wird einem jemand helfen, wenn man es braucht."

Previous Next