I AM LISTENING TO
|
WAS ICH LIEBE
  • Englisch
  • Deutsch

Hybridauth 3.0 Remake – social logins made easy

19. November 2015








Hybridauth 3.0 Remake – social logins made easy

Hybridauth enables developers to easily build social applications and tools to engage websites visitors and customers on a social level by implementing social sign-in, social sharing, users profiles, friends list, activities stream, status updates and more.

The main goal of Hybridauth is to act as an abstract API between your application and various social apis and identities providers such as Facebook, Twitter and Google.”

Hybridauth 2.x was the best option for nicely aggregated social logins so far, but some of the social “Providers” are outdated or no longer working. Version 3.0 is still in development, but providing a complete rewrite.

Hybridauth 3.0 Remake @ Github

For Facebook , Twitter and Google+ I still use my own little wrappers, but if you want more this is the way to go in the future :)

Enjoy coding …




Abonnieren
Benachrichtige mich bei
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments



Alexander

Ich bin ein Full-Stack-Entwickler. Meine Expertise umfasst:

  • Server-, Netzwerk- und Hosting-Umgebungen
  • Datenmodellierung / Import / Export
  • Geschäftslogik
  • API Layer / Action Layer / MVC
  • Benutzeroberflächen
  • User Experience
  • Verständnis für Kundenwünsche und Geschäftsbedürfnisse

 

Ich liebe die Entwicklung, das Design und kenne mich auch mit Serverarchitekturen aus.  Ich würde mich nie vollständig fühlen, wenn einer der Bereiche fehlen würde.

Ich habe ein breites Interessengebiet, deshalb tauche ich ständig in neue Technologien ein und erweitere mein Wissen, wo immer es nötig ist. Die Technologien entwickeln sich schnell und ich genieße es, die neuesten Technologien zu nutzen.

Abgesehen davon bin ich ein friedliebender Kerl, der versucht, Leute um sich herum zu haben, die dasselbe denken.  Ich glaube wirklich an das Prinzip: "Wenn man jemandem hilft, wird einem jemand helfen, wenn man es braucht."

Previous Next